zaterdag 24 september 2022

 Week van de zintuigen: ZIEN - HOREN - VOELEN - RUIKEN  en PROEVEN !

πŸ‘€πŸ‘‚πŸ‘ƒπŸ‘„✋



Ra ra ra wat zie ik: raadspel!



Onze verrekijkers, zo kunnen wij beter zien!




Blindvertrouwen hebben op een stem. 







Oefenen van de fijne motoriek en voorbereiding op een goede pengreep.



Het toffe duo!πŸ˜ƒ




Tekenschool: het kleurenmonster en het meisje!





Oeps, ik kan niet zien hoe ik de bal in de doos moet gooien!







Ra ra ra , van welk dier zijn deze ogen: digitaal spel.





De grote smaaktest met de juf!πŸ‘…πŸ‘„  of 😝(vies)

Zouten chips, popcorn, zure appel, chocolade en citroen!






Kijk en zie met vergrootglas!







Kijkboeken met een zaklamp!








Schrijfdans Krullenbol: DE PAUW!  Grote motoriek.

πŸ‘KIJK WAT IK AL KAN! IK BEN ZO FIER ALS EEN PAUW!!





























ONTSPANNINGSPLEZIER: KIJK WAT IK AL KAN!
















Zitten er aapjes in de klas?πŸ’πŸ˜‚




VOELEN: Kunst met scheerschuim en verf!



Tekenen op glas: EEN PAUW!




Tekenen van een pauw op de tekenezel!



Tekenen met krijt op het krijtbord!








IK BEN ZO FIER ALS EEN PAUW!!!!



Kunst: scheerschuim en verf!









NOG EEN FIERE JONGEN!








GEWELDIG!!





















Een fiere en blije Thor!







SUPER FIER OP HAAR TEKENWERK!






HOE GEKKER, HOE BETER! Juf kijk goed met je ogen. Ra ra ra,  wij zijn wij?




Bibliotheek in de klas! Een rustmoment! SSSST, wij zijn stil!




 TOT DE VOLGENDE KEER! πŸ˜‰